lev gorn

Carlo leviMatera - Sassi

Reggio Basilicata, Matera A mély szakadék szélén épült városka, Sassi (barlangok) a forgalmasabb felső és a csöndesebb alsó negyedekre oszlik. A Sasso Barisano és a Sasso Caveoso közül ez utóbbi a festőibb. Matera lakói egykor itt éltek a sziklába vájt otthonaikban…

Okrug gornjiTrogir - Ciovó

Sziasztok! Néhányszor már meglátogattuk ezt a gyönyörű várost, de három éve egy hetet töltöttünk itt. Néhány szűkszavú bejegyzést már találtam itt róla, képeket viszont alig. Gondoltam, kiegészítem az előzőeket ,főleg fotókkal. A város maga…

PK utazási blogjaPécs-Orfű-Abaliget Félmaraton

Úgy alakult, hogy ebben az augusztusban elég keveset futottam, értékelhető távú /idejű kategóriában meg aztán pláne. Verseny előtti vasárnap még edzettünk egyet Abaligeten a #utaziskolaba csapattal, azelőtt /után viszont többet voltam ágyban mint futócipőben, hogy…

LeventevárBřeclav, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ez volt az idei cseh-lengyel utunk első állomása, szó szerint csak egy kis pihenésnyi időre. Egészen idáig végig autópályán jöttünk, így elég gyorsan ide lehet érni. Érdemes a cseheknél lejönni az autópályáról, noha…

Gornja RadgonaGornja Radgona, a vár, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Találtam ezen a környéken egy újabb érdekes helyet. Ez Gornja Radgona - Bad Radkersburg, egy szintén határral szétszakított város. Most a szlovén oldalra látogatunk el. Az itt lakó szlovén és német ajkú lakosok között…

LevočaLevoča (Lőcse), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Az 5. napon ellátogattunk a Szepesség egyik legismertebb, leghíresebb városába. Ezekkel a szepességi városokkal az a baj, hogy viszonylag egyformák, megmaradt a főtér és környéke, azon túl rendszerint valami randa…

Gorner gleccserGornergrat 3100m

A Matterhorn megközelitését Tasch-től fogaskerekű vasúttal kezdtük, majd Zermattban átszálltunk egy panoráma ablakos vonatra. A fenti teraszon -2 fok, szemerkélő hó, felhők, a Gorner gleccser és 18 db 4000bm feletti csúcs várt. A Matterhorn nem a legmagasabb, de a legkarakteresebb…

GornjaA Negovai tó, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Itt megint rosszul működött a szlovén tájékoztatási rendszer, alig találtam meg a tavat. A negovai Várnál jelezték, hogy van itt egy tó, az irányt meg is mutatták (szokás szerint km jelzés nélkül), de ezzel be is fejeződött a tájékoztatás…

Oszd meg ezt a keresést: lev gorn